Nazywamy się APMM GROUP Sp. z o.o.
Pełna nazwa naszej firmy to:
APMM GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Na co dzień używamy krótszej nazwy:
APMM GROUP
Prowadzimy Centrum Transformacji Biznesu.
Pomagamy firmom rozwijać się i lepiej organizować pracę.
Współpracujemy z:
Pomagamy firmom rozwiązywać problemy związane z prowadzeniem działalności.
Najpierw poznajemy sytuację i potrzeby firmy.
Następnie proponujemy odpowiednie rozwiązania.
Pomagamy firmom:
Informujemy firmy o dostępnych możliwościach finansowania.
Mogą to być na przykład:
Pomagamy wybrać rozwiązanie odpowiednie dla danej firmy.
Organizujemy szkolenia dla:
Podczas szkoleń przekazujemy praktyczną wiedzę.
Uczymy umiejętności, które można wykorzystać w codziennej pracy.
Nasze biuro znajduje się w Elblągu.
Adres biura:
APMM GROUP Sp. z o.o.
ul. Stanisława Sulimy 1
pokój 332
82-300 Elbląg
Pokój 332 znajduje się na drugim piętrze.
Biuro mieści się w budynku Elbląskiego Parku Technologicznego.
Do budynku można wejść bez korzystania ze schodów.
Przy wejściu znajdują się automatyczne drzwi.
W budynku są windy.
Do pokoju 332 może wjechać osoba poruszająca się na wózku.
W pokoju jest miejsce umożliwiające swobodne poruszanie się.
Na piętrze znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
Do naszego biura możesz wejść z:
W naszym biurze znajduje się pętla indukcyjna.
Pętla indukcyjna pomaga lepiej słyszeć osobom, które korzystają z aparatu słuchowego lub implantu słuchowego.
Przed rozpoczęciem rozmowy powiedz pracownikowi, że chcesz skorzystać z pętli indukcyjnej.
W naszym biurze mamy laptop i smartfon.
Urządzenia mogą pomóc w połączeniu się z tłumaczem Polskiego Języka Migowego online.
Polski Język Migowy w skrócie nazywamy PJM.
Przed wizytą skontaktuj się z nami.
Powiedz nam, jakiego wsparcia potrzebujesz.
Postaramy się przygotować do Twojej wizyty.
Możesz wybrać wygodny dla siebie sposób kontaktu.
Napisz do nas na adres:
biuro@apmmgroup.com
Zadzwoń pod numer:
55 237 89 32
Wyślij wiadomość pod numer:
533 072 929
Możesz wypełnić formularz na naszej stronie internetowej:
Możesz przyjść do naszego biura.
Znajdujemy się w Elblągu przy ulicy Stanisława Sulimy 1.
Nasze biuro to pokój numer 332.
Przed wizytą warto do nas zadzwonić lub napisać.
Automatyzacja
Automatyzacja oznacza wykorzystanie technologii do wykonywania powtarzalnych zadań.
Dzięki temu pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na inne obowiązki.
Consulting
Doradztwo to pomoc udzielana przez osoby, które mają wiedzę i doświadczenie.
Doradca pomaga znaleźć rozwiązanie problemu.
Dostępność
Dostępność oznacza przygotowanie miejsca, strony internetowej, dokumentu lub usługi w taki sposób, aby mogły z nich korzystać różne osoby.
Finansowanie
Finansowanie to pieniądze przeznaczone na określony cel.
Firma może wykorzystać je na przykład na:
Pętla indukcyjna
Z pętli mogą korzystać osoby posiadające odpowiednio ustawiony aparat słuchowy lub implant słuchowy.
Pętla indukcyjna to urządzenie, które pomaga osobom słabosłyszącym lepiej słyszeć rozmowę.
PJM
Osoby posługujące się PJM komunikują się za pomocą znaków wykonywanych między innymi dłońmi.
Jest to język używany przez wiele osób Głuchych.
PJM to skrót od nazwy Polski Język Migowy.
Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja to technologia, która pomaga komputerom wykonywać niektóre zadania podobnie jak człowiek.
Może na przykład:
Transformacja biznesu
Transformacja biznesu oznacza wprowadzanie zmian w firmie.
Zmiany mogą dotyczyć:
Ich celem jest lepsze i sprawniejsze działanie firmy.
Rozwój firmy nie musi oznaczać chaosu. W APMM Group pomagamy uporządkować procesy, zwiększyć efektywność i przygotować organizację do skalowania biznesu.
