Tekst łatwy do czytania (ETR)

Obrazek przedstawiający oficjalne logo ETR - Tekst łątwy do czytania

Informacja w tekście łatwym do czytania i rozumienia (ETR)

Kim jesteśmy?

Nazywamy się APMM GROUP Sp. z o.o.

Pełna nazwa naszej firmy to:

APMM GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Na co dzień używamy krótszej nazwy:

APMM GROUP

Prowadzimy Centrum Transformacji Biznesu.

Pomagamy firmom rozwijać się i lepiej organizować pracę.

Współpracujemy z:

  • przedsiębiorcami,
  • firmami,
  • instytucjami,
  • różnymi organizacjami.

Czym się zajmujemy?

Pomagamy firmom rozwiązywać problemy związane z prowadzeniem działalności.

Najpierw poznajemy sytuację i potrzeby firmy.

Następnie proponujemy odpowiednie rozwiązania.

Doradzamy firmom

Pomagamy firmom:

  • lepiej organizować pracę,
  • usprawniać procesy,
  • rozwijać zespoły,
  • wprowadzać nowe technologie,
  • korzystać ze sztucznej inteligencji,
  • automatyzować powtarzalne zadania,
  • przygotować się do dalszego rozwoju.

Pomagamy w zdobyciu finansowania

Informujemy firmy o dostępnych możliwościach finansowania.

Mogą to być na przykład:

  • dotacje,
  • pożyczki,
  • leasing,
  • inne programy wspierające rozwój firm.

Pomagamy wybrać rozwiązanie odpowiednie dla danej firmy.

Prowadzimy szkolenia i warsztaty

Organizujemy szkolenia dla:

  • właścicieli firm,
  • pracowników,
  • zespołów,
  • przedstawicieli instytucji i organizacji.

Podczas szkoleń przekazujemy praktyczną wiedzę.

Uczymy umiejętności, które można wykorzystać w codziennej pracy.

Gdzie znajduje się nasze biuro?

Nasze biuro znajduje się w Elblągu.

Adres biura:

APMM GROUP Sp. z o.o.
ul. Stanisława Sulimy 1
pokój 332
82-300 Elbląg

Pokój 332 znajduje się na drugim piętrze.

Biuro mieści się w budynku Elbląskiego Parku Technologicznego.

Dostęp do naszego biura

Do budynku można wejść bez korzystania ze schodów.

Przy wejściu znajdują się automatyczne drzwi.

W budynku są windy.

Do pokoju 332 może wjechać osoba poruszająca się na wózku.

W pokoju jest miejsce umożliwiające swobodne poruszanie się.

Na piętrze znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Do naszego biura możesz wejść z:

  • psem przewodnikiem,
  • psem asystującym.

Wsparcie dla osób słabosłyszących

W naszym biurze znajduje się pętla indukcyjna.

Pętla indukcyjna pomaga lepiej słyszeć osobom, które korzystają z aparatu słuchowego lub implantu słuchowego.

Przed rozpoczęciem rozmowy powiedz pracownikowi, że chcesz skorzystać z pętli indukcyjnej.

Wsparcie dla osób Głuchych

W naszym biurze mamy laptop i smartfon.

Urządzenia mogą pomóc w połączeniu się z tłumaczem Polskiego Języka Migowego online.

Polski Język Migowy w skrócie nazywamy PJM.

Przed wizytą skontaktuj się z nami.

Powiedz nam, jakiego wsparcia potrzebujesz.

Postaramy się przygotować do Twojej wizyty.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz wybrać wygodny dla siebie sposób kontaktu.

Wiadomość e-mail

Napisz do nas na adres:

biuro@apmmgroup.com

Telefon stacjonarny

Zadzwoń pod numer:

55 237 89 32

Wiadomość SMS lub MMS

Wyślij wiadomość pod numer:

533 072 929

Formularz kontaktowy

Możesz wypełnić formularz na naszej stronie internetowej:

Wizyta w biurze

Możesz przyjść do naszego biura.

Znajdujemy się w Elblągu przy ulicy Stanisława Sulimy 1.

Nasze biuro to pokój numer 332.

Przed wizytą warto do nas zadzwonić lub napisać.

Ważne słowa

Automatyzacja

Automatyzacja oznacza wykorzystanie technologii do wykonywania powtarzalnych zadań.

Dzięki temu pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na inne obowiązki.

Doradztwo

Doradztwo to pomoc udzielana przez osoby, które mają wiedzę i doświadczenie.

Doradca pomaga znaleźć rozwiązanie problemu.

Dostępność

Dostępność oznacza przygotowanie miejsca, strony internetowej, dokumentu lub usługi w taki sposób, aby mogły z nich korzystać różne osoby.

Finansowanie

Finansowanie to pieniądze przeznaczone na określony cel.

Firma może wykorzystać je na przykład na:

  • zakup urządzeń,
  • szkolenia pracowników,
  • rozwój działalności,
  • wprowadzenie nowych technologii.

Pętla indukcyjna

Z pętli mogą korzystać osoby posiadające odpowiednio ustawiony aparat słuchowy lub implant słuchowy.

Pętla indukcyjna to urządzenie, które pomaga osobom słabosłyszącym lepiej słyszeć rozmowę.

PJM

Osoby posługujące się PJM komunikują się za pomocą znaków wykonywanych między innymi dłońmi.

Jest to język używany przez wiele osób Głuchych.

PJM to skrót od nazwy Polski Język Migowy.

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja to technologia, która pomaga komputerom wykonywać niektóre zadania podobnie jak człowiek.

Może na przykład:

  • analizować informacje,
  • przygotowywać teksty,
  • porządkować dane,
  • pomagać w obsłudze klientów

Transformacja biznesu

Transformacja biznesu oznacza wprowadzanie zmian w firmie.

Zmiany mogą dotyczyć:

  • sposobu pracy,
  • technologii,
  • zespołu,
  • procesów,
  • obsługi klientów.

Ich celem jest lepsze i sprawniejsze działanie firmy.

x

Rozwój firmy nie musi oznaczać chaosu. W APMM Group pomagamy uporządkować procesy, zwiększyć efektywność i przygotować organizację do skalowania biznesu.

Jeśli szukasz wsparcia w rozwoju swojego biznesu, chcesz omówić konkretne wyzwanie lub po prostu sprawdzić, jak możemy Ci pomóc — wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.

Kontakt

+48 55 237 89 32
+48 533 072 929
biuro@apmmgroup.com

Siedziba

Apmm Group Sp. z o.o.
ul. Puławska 12/3
02-566 Warszawa

Biuro projektowe

Elbląski Park Technologiczny
ul. Sulimy 1/322
82-300 Elbląg